Jefferson Wells nya sätt att annonsera gör att det går snabbare vid publiceringen av annonsen. Den automatiserade lösningen innebär även en större transparens i produktionen – och möjligheten att följa resultatet av kampanjen i realtid.
– Tidigare har vi haft förhållandevis långa ledtider för vår annonsering. Nu kan vi ha med kunden direkt i beslut om annonsering och få ut den på enbart ett par knapptryckningar – och slippa bollandet fram och tillbaka, berättar Linda Malm, Head of Business Experience på Jefferson Wells.
Den nya mjukvaran möjliggör mer träffsäkra annonser och når kandidater som visat intresse för liknande tjänster tidigare. Lösningen gynnar både kunder, som får en effektivare hantering med ökad transparens, och kandidater som exponeras för individanpassade annonser.
– Det är viktigt för oss att ligga i framkant när det gäller digitalisering, detta ligger helt i linje med vår strategi. Vi är övertygade om att sättet att annonsera skapar mervärde för alla involverade – våra kunder som söker nya medarbetare och kandidater som är på jakt efter drömjobbet, säger Linda.
Den nya annonseringstekniken kommer med många fördelar. Bland annat så underlättar den beslutfattandet kring vilka kanaler som är rätt för respektive annons.
– Vi får en effektiviserad hantering, vi kan involvera kunden i ett tidigt skede, transparens i resultat och förhoppningsvis relevantare kandidater. Vi drar även nytta av den trafik vi har till våra sajter som vi aldrig har gjort tidigare. Som en av de marknadsledande inom branschen ser vi verkligen det som är en fördel och att vi kan göra skillnad, avslutar Linda.
Vill du veta mer om vårt erbjudande? Läs mer om Jefferson Wells expertis här.
– Tidigare har vi haft förhållandevis långa ledtider för vår annonsering. Nu kan vi ha med kunden direkt i beslut om annonsering och få ut den på enbart ett par knapptryckningar – och slippa bollandet fram och tillbaka, berättar Linda Malm, Head of Business Experience på Jefferson Wells.
Den nya mjukvaran möjliggör mer träffsäkra annonser och når kandidater som visat intresse för liknande tjänster tidigare. Lösningen gynnar både kunder, som får en effektivare hantering med ökad transparens, och kandidater som exponeras för individanpassade annonser.
– Det är viktigt för oss att ligga i framkant när det gäller digitalisering, detta ligger helt i linje med vår strategi. Vi är övertygade om att sättet att annonsera skapar mervärde för alla involverade – våra kunder som söker nya medarbetare och kandidater som är på jakt efter drömjobbet, säger Linda.
Den nya annonseringstekniken kommer med många fördelar. Bland annat så underlättar den beslutfattandet kring vilka kanaler som är rätt för respektive annons.
– Vi får en effektiviserad hantering, vi kan involvera kunden i ett tidigt skede, transparens i resultat och förhoppningsvis relevantare kandidater. Vi drar även nytta av den trafik vi har till våra sajter som vi aldrig har gjort tidigare. Som en av de marknadsledande inom branschen ser vi verkligen det som är en fördel och att vi kan göra skillnad, avslutar Linda.
Vill du veta mer om vårt erbjudande? Läs mer om Jefferson Wells expertis här.