Project Procurement Manager - Konsultuppdrag
- posted: 09/01/2025
- roma-no-of-positions: 1
- form-of-employment: Konsultuppdrag
- industry: Inköp, Logistik
- apply-by: roma-to-be-applied
- remote-detail-filter: Både på plats och på distans
job-expired-message
header-funct-public
Om rollen
Som Project Procurement Manager blir du en nyckelperson i kundens projektorganisation. Du kommer att arbeta nära både interna och externa intressenter för att säkerställa effektiva inköpsprocesser som möter projektens behov och budget. Kunden erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att påverka och bidra till utveckling och förbättring.
Arbetsuppgifter inkluderar:
- Leda och koordinera inköpsaktiviteter för sälj- och leveransprojekt.
- Utarbeta inköpsstrategier utifrån tekniska och kommersiella projektkrav.
- Förhandla med leverantörer för att säkerställa bästa möjliga villkor.
- Övervaka och planera materialtillgänglighet för att möta projektens tidplaner.
- Säkerställa att projektkostnader hålls inom budget och driva kostnadsbesparingar.
- Samarbeta med interna team för att säkerställa att inköpen uppfyller projektens behov.
Vi söker dig som:
- Har stark kommunikativ och affärsmässig förmåga.
- Är målinriktad och lösningsorienterad.
- Har erfarenhet av att leda och driva projekt eller inköpsprocesser självständigt.
- Gärna har teknisk erfarenhet inom områden som design, applikation eller driftsättning.
- Behärskar engelska flytande, både i tal och skrift.
Ansökan
Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor är du välkommen att kontakta konsultchef på [email protected].
job-detail-footer